Wednesday, 31 August 2011

ucapan rasmi KHAIRUL AZWA SYAFIQ.


Alhamdullillah bersyukur kita ke hadrat Allah swt ker diberi kesempatan,ruang dan peluang untuk hidup dan menghirup udara di bumi Allah ini...
 saya Khairul azwa syafiq bin mhd sumandi dayat(atekk)....ingin mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

DAN

SALAM KEMERDEKAAN KE 54.


kepada semua pembaca blog saya....
saya juga memohon maaf kepada semual Ahli keluarga saya, kerabat-kerabat utama saya,sahabat-sahabat saya dan kawan-kawan saya jika selama ini ada ketelanjuran, kekhilafan dan kesilapan yang menyakitkan hati dan sanubari saudara semua...maaf sahaja yang mampu dipinta dari pihak saya...
semoga kita bertemu lagi di ramadhan yang akan datang.
sekian sahaja dari saya 
assalamualaikum wbt,


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...