Wednesday, 26 October 2011

birthday of my bestfriend.....terbaikkk!!!!!....



as-salam semua...
alhamdullillah...hari nie atekk! berjaya juga menulis sedikit mengenai hari yang atekk! tunggu2 selama nie....iaitu birthday sahabat baik atekk!...
nama die qutaibah...
event nie telah dirancang oleh kawan2 die iaitu Nor Ameelyna zaini...(sory if salah eja)...dan beberapa konco-konconye juga...tak termasuk atekk!...hahahahaha....majlis pada awal rancangan nak wat kat kluang...tetapi atas permononan atekk! kowt...ia di buat di BP.....dan pada 23 okt 2011....tetapi alangkah sayang dengan rancangan yang telah diatur....ada masalah yang takdapat dielakkan....
so majlis tuh di tunda pada hari selasa 25 okt 2011....di tempat yang sama....
majlis yang turut di sertai oleh beberapa kawan lain antaranya Juhana Jazuli + Qaiyum,ayiem,dan syazwan...termasuklah atekk! sendiri..
majlis yang dirancang tanpa pengetahuan tuan punya diri nih....di jalankan secara rahsia dan penuh hati....elak kantoi maa.....hahahaha....wat kat Restoran MK....majlis pon berjalan dengan penuh hikmah dan berkat...hahaha...after that ...kami pon jejalan kat BP Mall...have a good day togather....dan satu hal yang sangat tak boleh blah ialah.,..erkkk!!....takpe,,,i think no need to story...rasa bersalah la plak...haha...
okehh....sekarang nie sebenarnya takde mood nak tulis pepanjang...so...kita tengok la gambar yang tak seberapa nih....
see......

















(harap maaf...gambar tidak berapa terang...kesulitan amat dikesali....)

lastly....Happy Birthday to qutai....may Allah always bless u and u are always in happiness with ur family and ur love one....=D


hangout with my bestfriend...

as-salam semua....
sekian lama meninggalkan blog nie...hari nie berjaya gak bukak n menjenguk blog nih....
hari nie atekk! nak story sikit pasal sahabat baik atekk! iaitu qutaibah abdul aziz...
hari sabtu lalu die ade datang kerumah atekk!...konon nak wat supprise....tapi atekk! ngan tenang menyambut mereka...padahal...kat dalam haty tuh happy gyle...lama sehh tak jumpa....hahaha...
then selepas duduk beberapa waktu...atekk! dan qutai pon pg lah jejalan kat BP Mall...saje menghabiskan masa terluang dengan bercerita hal masing2....ye la...lama tak jumpa kan....hemm...
malas nak cerita panjang...tengok gambar je lah....












sebelum balik tuh...atekk! sempat jejalan ngan qutai kat uthm....hahaha...promote uthm yang dah lebih hebat!!...
hahahahahtu saja untuk hari nie....
assalam...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...