Friday, 23 March 2012

Second Semester officially end!!!


Assalamualaikum and very good day!!..
with the name of Allah the beneficent and merciful..i declare that semester 2 for UTHM diploma student is officially end!
yeah!!!...
at last...we end our packed semester with the hardest paper a long the exam week...that is Mandarin Language paper...huhuu..
very hard and difficult to understand and make the answer....huhuhhu...
by  the way!...everything has been done...
so just enjoy the shortest sem brake!..hahah...
uthm diploma student jus got only a week for semester brake..then the other university...the get 2 month leave!.. 
but,..its ok...as long we can grad early!..

for all my friend in UTHM...have a nice leave...enough rest to face the semester 3 in next two week...
next semester we will have
static and dynamic also Civil Engineering Material...
hope next semester will be great!..

so for overall final examination...what can be include is..
we are not study engineering!!...
yess!...not engineering....
so far...until the second semester...i'm not being expose to the civil engineering field...
we are only study the theory and a bit practical..

the others one is...what can i say!....we are not study to become good engineer...but study to get 4 flat! to get dean list...and others academic award...
we are never sincerely learn something.
from standard 1-3..study hard to get no.1 and get present from family.
standrd 4-6 study hard to get 5A's in UPSR....
form 1-3..study to get 8A's in PMR...
form4-5 ..to get 10A's in SPM...
and in University..to get 4 flat!!...

in other words...

"kita tak pernah belajar hanya untuk ilmu itu sahaja tanpa ada kepentingan lain...dan isu ikhlas belajar tak pernah wujud"

so..
lastly...i gonna wish all my friends...happy semester brake!...enjoy your time...make beneficial thing!...and keep yourself safety also...see u next week!..


Thursday, 22 March 2012

gadget: netbook hybrid with android tablet....absolutely awesome!!


Salam and hye everyone!!...
i'm just newly found the new hybrid netbook with the Android Tablet...
wohooaa!!....seriously awesome!...
we not only get the Netbook..but also Android Tab....

usually we found that's on car have hybrid to be sold ..be more environmentally friendly...
now...Netbook also have a hybrid..hahaha
Novero Solana is a hybrid of NetLet....netbook tablet..
with the OS by window 7 and android.
and the screen can be turn 360 degree...huhuhu
the price for a Novero solana is USD800... 

 
 

for further information can klik here!----------->[click]

thats all for now...see you later...
salam...=D 

cc from Blog   serius

Tuesday, 20 March 2012

way to Advanced Malaysia in 2020....

Assalamualaikum and  very good day today!!...
Today azwa is gonna talk about the new Malaysian KTM coach.
the new coach MYKomuter begin operating a few week ago with new trend over the six coaches..
the MYKomuter coach is more wider and tidy compared to the old one.
with high tech of facilities like LED information board and others to give the instant information to passenger.
with more comfortable seat occupied, and facilities for disable people and old people.

 
 

so when the train has change...hope the people mentality and behavior will change too...
cozz...some of Malaysian people are have low mentality...and a bad citizen...
make a such thing that show Malaysian is really polluter...especially to the tourist...

=D

enough for now...see you later,..=D salam.

cc from: blog serius.






Legoland Malaysia!!....promises the great fun ever!!...=_=!


Assalamualaikum and very good day!!...

today azwa is gonna talk about the first Legoland in Asia!...
proudly to say its in Malaysia...and in Johor Baharu...
wow its very fantastic dude!!.....here i give some info bout this Legoland Malaysia.

 

if Singapore can be proud with their Universal Studio...now malaysian also can be proud with legoland..
when people heard about lego...the were think a play stuff for children...(kecik2 dulu selaloo main.,..buat robot..)..hahaha...
actually these theme park is not only play with lego..but also have a lot of others attraction ....like roller coaster,games....and others....just same like Universal studio...

 

Fact!! about Malaysia Legoland...

  • Legoland Malaysia the first in Asia,
  • Location in Iskandar Malaysia,Johor, Malaysia.
  • Owner Merlin Entertainment.
  • Opened 2012
  • operating season Year-round.
  • Area 70 acres (280 000 m2 ) 

Legoland Malaysia is a theme park that schedule to open in Nusajaya, Johor in 2012.
with over 40 attractive rides, show and attraction.
its will be the centerpiece of a 5 500 000 sq ft integrated complex in the Nusa Cemerlang Industrial Park. With in Iskandar  Malaysia economic region,
consisting of a lifestyle retail center, offices, hotels, service apartment, and residential units.



     

     

    its very near with all others attraction point in Malaysia..or Singapore...

    watch these video and will feel like..
    ohhh!!!!...i wanna be there right now!!!....=,= lol...


    i think...one day..i will be there too...even the tickets a bit expensive...especially for a student like me!~~~..hehe...
    for more information...can see on these link!--------------->[click here]


    p/s=sesapa nak belanja saya pg legoland...boleh lah bg tau awal2...jangan malu2 yer...hahaha...lol..=,=

      
    i thinks enough for now....see you later...

    cc from:  aizuddin .com

    Monday, 19 March 2012

    gadget: meja laptop yang cool and semat!!!

    salam and hye.....
    so for this time post is bit away from usual...hahaha....i'm just wanna make my blog have evrything...
    news...history,,,mylife....gadget,,...and so on....

    so today azwa ios going tell about a laptop desk!...
    yup...seriously awesome.... take a look...

     

     

    very owesome rite!!??....hehehe....
    more information log on kat sini!!!
    cc from blogserius!..

    Sunday, 18 March 2012

    chemistry mystery......0.o

    Assalamualaikum and very good day!!!

    today!!...azwa feel really2 relief becoz my chemistry paper was has been finished!!!
     huh!!...alhamdullillah....i done my chemistry with wrinkled face!!
    ohh my God!!!,,,,its very complicated and tricky...
    haha...honestly i'm said that i left a few question....huuhhh~~~....
    coz...i dunow what to answer and have no idea....
    i'm feel like not worth to have late sleep and stay up at the library to study chemistry...coz...i don't know what i'm doing just now..in examination hall....

    to release tension which already be part of my life....so i change my blog background...to become simple..hahaha...(takde kene mengena dengan reles tension).
    actually its help to reader easy to see my page, and no need to wait along time to loading my page...hehehe... also i'm already throw away some widget and hope all of you were like it!!...

    i like to release tension here rather than FB coz...i think FB is too social....haha....i'm feel shame is when some aweks 2 or girl see my curses and bawdy in FB...hehehe

    i still don't understand why all people keep saying chemistry is fun!!...huh!!..
    whatt??!!!
    chemistry??!!!
     
    okehh~~..i will damit till the end....coz....i still cannot accept and love chemistry...
    actually chemistry make me crazy guys...yeahh!!...crazy!...hahaha....
    coz...
    a lot of things have to remember,
    formula...equation...theory....law...periodic table...stoichiometry...chemical name..and bond...
    and lots thing need to be calculate..
    rate of change....average...prediction ...and so on...
    and lots thing have to know...
    i will not state here...coz its will make my post longer...hahaha

     

    what i know...chemistry is when a guy feel comfortable with a girl...so they have chemistry..lol...=,= 
    haha
    just joking...hehehe...(kalau lecturer kimia nampak post nie..mampus aq..=P.)..
    so...so...so
    thats why i keep saying 

     

    I LOVE PHYSICS!!....
    hehehe
    in a study said...Boys are greater in Physics than girl...coz they have high rate of imagination and actually they like daydream...hehe...lol...
    yarhh!!....azwa think this statement 100% correct!!...
    hahaha....
    physics more fun okehh!!....(than chemistry)...hahaha...

    so!...i hope Dr. Beh Hoe Guan will mark my paper properly ...hahaha....(untungla dapat soalan bocor....=P) ...hahaha...

    next paper is Engineering Mathematics....or we always called Math Kejut!....
    (ahha!!...memang terkejut la kan..hehe...)
    focus on math....praise to Allah...already get the Hint...hahaha...
    finally...this week is my last week for these semester...and also my last final exam week...
    yahooo!!!!....=P
    so 
    see you soon...
    Assalamualaikum ang kBye!!





    Friday, 16 March 2012

    politik duhai politik!!!


    Assalamualaikum dan selamat hari2 semua!!..
    hari nie azwa akan membicarakan tentang politik!...
    huh??..politik??
    ya!! politik!!...
    mulai hari nie azwa akan start memberi pandangan akan perkara2 yang agak berat dan matang..


    politik malaysia yang semakin menjadi2 dan menghantui masyarakat masa kini...
    semenjak azwa menjadi mahasiswa nie. isu politik hangat diperkatakan di sana sini
    terutamanya semenjak perhimpunan Bersih dan isu Adam Adli di UPSI...
    memang tidak azwa nafikan...terdapat segelintir pelajar UTHM yang bergiat aktif dalam politk nie...mereka ghairah melaungkan menifesto sesebuah organisasi baik goverment mahupon opposition...azwa tak salah kan mereka...suka mereka lah...dah besar panjangkan...hakhakhak
    apa yang sepatutnya berlaku ialah pihak pembangkang mengkritik apa yang di lakukan kerajaan agar ianya menjadi lebih baik dan elok untuk kepentingan rakyat.
    apa yang berlaku di Malaysia...pembangkang mengkritik kerajaan agar kerajaan jatuh dan rakyat membenci kerajaan..

    (kerajaan /pembangkang =mana2 parti di malaysia)

    secara kasarnya azwa tidak menyokong mana-mana pihak..atau bersifat bias terhadap mana-mana parti.
    tapi secara jujurnya azwa bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang....
    politik bukan perkara remeh pada azwa...ia melibatkan banyak pihak dan kesan nya boleh memudaratkan atau memberi kebaikan...setiap sesuatu ada baik dan buruknya...ada pro dan kontra.

    kita sebagai mahasiswa ada cara kita sendiri untuk menyampaikan suara, pendapat,cadangan atau komentar kepada kerajaan...berdemonstrasi bukanlah satu cara yang bijak,,,tambahan lagi...di tenggah malam dan merosakkan harta awam....
    itu tidak mencerminkan sifat mahasiswa yang berminda kelas pertama....

    berikut merupakan pandangan peribadi azwa terhadap beberapa politik.


    UMNO
    UMNO meripakan parti tertua sekali di Malaysia...umurnya mencecah 60 tahun lebih....dan pengasasnya ialah seorang anak jati johor berketurunan Turki iaitu Allayyarham Dato. Onn Jaafar, Umno di lahirkan di Istana Besar Johor...
    pada pandangan Azwa....apa yang di perjuangkan Oleh Umno adalah jelas,,,Walaupon sesetengah pihak mengatakan ianya seperti menindas rakyat...tetapi ia jelas...cuba meningkatkan kualiti hidup orang Melayu....cuma kita harus sedar...Perjuangan Umno di zaman Dato.Onn tidak sama dengan perjuangan hari ini...hari ini dunia semakin mencabar dan umno dikatakan tidak lagi releven untuk rakyat!...
    perjuangan Umno boleh azwa katakan jelas dan boleh dilihat....
    cuma!
    azwa tidak berkenan dengan pemimpin2 mereka yang banyak mementingkan diri dan tidak banyak membuat kerja untuk rakyat...tetapi buat kerja untuk pemimpin atasan.
    mereka seharusnya ikhlas melakukan kerja untuk rakyat...bukan kerana nama,pangkat dan darjat.
    oleh itu...Masyarakat Umno harus melakukan sesuatu untuk mengembalikan kepercayaan rakyat dan membantu parti tersebut.


    PAS
    PAS merupakan sebuah parti beraliran Islam di Malaysia...di tubuhkan pada 1951 dan didaftarkan sebagai organisasi politik pada 1955 di Pulau Pinang.
    pada pandangan azwa...apa yang di perjuangkan pas pada asalnya juga jelas...mereka menolak sekularisma dalam pemerintahan dan cuba menjadikan malaysia sebagai sebuah kerajaan bercorak Islamik. itu azwa sokong..memang benar kita harus menentang sekularisma dalam pemerintahan yang mana ia akan memberi effect pada kehidupan rakyat.
    gejala sosial akan berleluasa dan sebagainya...
    mereka juga cuba menjalankan undang2 islam atau HUDUD di malaysia.
    betul!
    cuma apa yang azwa lihat belakangan ini perjuangan PAS kian hilang arah dan mereka seakan di kuasai oleh sesuatu yang menjadi kegilaan ramai pihak iaitu KUASA!.
    mereka tidak lagi cuba memperjuangkan masalah ummah...tetapi mereka hanya terlalu khusyuk dengan kuasa memerintah..
    dan saya lihat...para pemimpinnya juga sangat baik2..terdiri dari golongan ulamak....cuma saya tidak berkenan dengan tindakan sesetengah induvidu yang berhijrah hidup dan menjadikan politik atas nama pas sebagai populariti..
    selain itu saya juga semakin hilang percaya dengan sesetengah induvidu yang menjadi Pro-Pas...mereka seakan terlalu taksub hinggakan sebuah kisah yang saya dengar..
    ada seorang lelaki nazak..kemudian datang sahabatnya dari Kelantan..dan berkata kepada rakanya yang sedang sakaratul maut itu dengan berkata "ingat pas masuk syurga" di telinga kawanya yg nazak itu....WTF!!!...apa kene mengena pas dan syurga!,,,ia sepatutnya mentalkin kan sahabatnya itu...
    oleh itu  orang pas harus membersihkan semula medan perjuangan mereka..
    (WTF= what the function)

    PKR
    PKR atau Parti Keadilan Rakyat ini mempunyai sejarah yang panjang..bermula dengan Gerakan semasa pemecatan Anwar Ibrahim sehinggalah tertubuhnya parti...yang mendukung reformasi 
    dalah arena politik negara belakangan ini...parit nampak peningkatan prestasinya sejak pembebasan Datuk Sri Anwar Ibrahim...dari penjara sungai buloh...
    parti ini merupakan parti yang agresif sejak belakangan ini dan tampak aktif memperjuangkan hak dan kepentingan rakyat...walaupon ramai yang tidak jelas dengan apa yang cuba di perjuangkan mereka..
    PKR menjadi seteru terbesar kepada parti kerajjan pada hari ini yang mana pengikutnya semakin ramai hari demi hari..
    cuma azwa tidak bersetuju dengan tindakan ahli pro-PKR yang terlalu taksub hinggakan melakukan pelbagai cara untuk memenangi hati rakyat dan menjatuhkan kerajaan sekarang..hinggakan benda yang tidak elok juga di buatnya..
    perhimpunan haram,demonstrasi, dan kisah2 pribadi yang kotor menjadi bualan rakyat dan membuatkan ramai yang memandang serong terhadap parti ini..
    apa yang perlu dilakukan oleh parti ini...pada pandangan azwa...mereka perlu melakukan sesuatu yang boleh membersihkan nama mereka dan cuba tidak terpengaruh dengan perkara yang boleh menyebabkan pandangan negatif rakyat.


    di sini azwa hanya menyentuh beberapa parti yang majoriti melayu sahaja...
    kerana rasa kasih dan sayang azwa terhadap Bangsa melayu...

    jika semua parti ini bertindak dengan betul dan betul2 menggunakan konsep apa yang digariskan sebagai negara demokrasi...maka benarlah kata-kata Hang Tuah bahawa

    Tidakkan Melayu Hilang di dunia.

    post nie bukan azwa bersikap racist...tetapi azwa kenal bangsa azwa...melayu...merupakan bangsa yang sangat di hormati..hinggakan para pujangga menukilkan bahawa kesantunan orang melayu itu tiada tolok bandingnya...bangsa melayu sangat terkenal suatu masa dahulu...hingga kan eropah datang ke mari mencuri hasil kita,...melayu menjadi pautan bibir pemerintah Daulah Islamiah kerajaan Khalifah...

    kita harus kembalikan kegemilangan bangsa kita...

    kesimpulannya....azwa memang tak suka mengkaji politik....dan terlibat dalam politik...azwa lebih suka mengkaji sejarah....memang akan ada yang berkata..
    .'kaw pehal duk kat UTHM study engineering tapi search sejarah,,,," 
    tapi tu lah minat azwa...sejarah...azwa akan terus mencari bukti bahawa bangsa melayu sangat gemilang...sejarah yang hilang...sejarah yang di kaburi oleh penjajah laknatullah....sejarah yang akan membuat sidang pembaca bangga dengan bangsa melayu...

    azwa akan masukkan dapatan carian sejarah azwa dalam blog...jika berminat...teruskan membaca dan jika tidak...memadai anda sidang pembaca mnjenguk blog saya!..=D
    sekian dahulu 
    Assalamualaikum...

    p/s segala yang berada dalam blog ini hanyalah pandangan azwa....bukan lah perkara sebenar dan harus berlaku!....chill bro...takde kene mengena dengan mana2 pihak....saya mahasiswa pro-melayu islam!!..sayang melayu cinta islam...=D peace!!!

    Wednesday, 14 March 2012

    physics is done!....


    Assalamualaikum and very good day!!.
    hah!...today azwa feel very relieved because in this morning...azwa newly have a Physics Examination for final....huhu quit difficult ...but god save!...i have spot question and already do a lot of exercise...
    after 5 days sleep late in the morning...huhuu...now i'm gonna sleep as i can!...hahaha
    hhuu...before this i'm always sleep about 2-2.30 am...huhuu!!...then wake up late!!...
    hate this kind of life....but we have to do it!!...coz...i can't study in the morning!!..

    actually in monday...azwa already have first paper....Technical Communication....huhu....may Allah bless me!...
    very difficult and hard for me to get full marks...coz...i'm not really remember the report and proposal format...hahaha..that's why its become hard!...

    exam hall....!!!...


    so the examination week will keep going until 23 march and then i will have a good rest 
    after that i have short semester...huhuhu....its mean i will not have a long semester brake!...hah!..its ok...as long i will grad next year!...
    yeahhh!!!!!!

    then have a work first..then continue my degree....hahaha!!...
    hope my plan will run smoothly...and don't have a lot of obstacle ...
     for all my friends...that start the exam today....
    especially uitm student... Good luck guys!...may Allah always with you...
    haha

    so i think enough for now....see u in next time!!...=D

     
    dont do like this....hahaha...lol...=,=


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    dont forget to like my blog page in Facebook...=D at here=========>liKE

    Sunday, 11 March 2012

    salam Final dari ku di UTHM~~~...


    Assalamualaikum dan salam sejahtera
    alhamdullillah....akhirnya dapat gak idea nak update ape kat blog nie kan...

    memandangkan segala kekawan dah nak jumpa final...
    so
    topic kali nie salam final dariku!!...XD
    dah cam tuju lagu plak...hakhakhak...
    okey!....utk pengetahuan semua...esok azwa dah start exam final sem2....dan sampailah 23 hb mac nnty..
    harap semua bejalan dgn lancar dan baik lah ek!.
    bukan azwa sorang ajer yg akan menduduki final...
    tapi ramai kekawan azwa yang laen akan menduduki final mereka iaitu final mereka yang terakhir...terutamanya bg yang berada di Matrikulasi dan Asasi!!..
     so kpd mereka yang dah nak tamat pengajian ...azwa ucapkan 
    Selamat Maju Jaya!!
    dan semoga kebaikan sentiasa menyebelahi diri anda semua!!
    ingat harapan ayah dan bonda memasing yer!...

    yang amek final semester 2 plak...semoga bertemu lagi di semester hadapan...dengan pointer yang gilang gemilang!!...hehehe

    so dikesempatan ini
    azwa nak mintak maaf la kat semua yang kenal dan pernah bertemu atau tidak,berbual di dunia mahupun maya....so mintak maaf jer lah ek!.
    azwa nie manusia biasa yang sentiasa diiringi dengan kesalahan dan kesilapan secara sengaja mahupun tidak..
    so senang cerita ...azwa minta maaf la yer kepada SEMUA!!...

    Salam final dari azwa buat anda semua...kalau ada rezeki...kita berjumpa lagi di lain masa!...
    sekian assalamualaikum!


    Thursday, 8 March 2012

    gambar kelas sudah siap!!!!......XD


    Assalamualaikum and very good day!!...
    hah!..hari nie azwa nak berkongsi sedikit mengenai aktiviti azwa...
    2 minggu lepas...seksyen azwa telah dipanggil untuk sesi fotografi kelas....
    haha!!....sangat excited...haha...then azwa telah di pilih oleh majlis syura sendiri sebagai pihak bertangungjawab dalam menguruskan segala hal sesi fotografi...
    okehh...agak berat la tugas tuh....sbb bekerja denga ramai orang okehh...
     but then....everything is  clear...and smoothly...
    seperti yg di rancang...segalanya berjalan pada ketetapan yg telah di buat...atas persetujuan kedua2 pihak...
    then hasilnya!!....

    formal....XD

    kononyer freestyle!...tapi....ntah lah...hahaha!!...=P

    then tuh jer lah yg sempat azwa nukilkan kali nie....
    see u next time!!...assalam..


    Monday, 5 March 2012

    Malam Aprisiasi KKDK dan K-Utech UTHM Holding Sdn. Bhd.


    Assalamualaikum and salam sejahtera semua....

    hari nie azwa nak berkongsi sedikit mengenai 
    Malam aprisiasi KKDK dan K-Utech...
    malam nie di ada kan adalah bagi menghargai jasa para AJK pelaksana 2 program mega UTHM iaitu Persediaan Diploma dan EAP....
    jadi bagi mengenang jasa kami2 yang bertungkus lumus menjayakan program tuh...samada di peringkat Majlis tertinggi mahupun Fasilitator...

    majlis yang diadakan di kawasan tasik Kayak UTHM, diadakan dengan suasana santai dan relax...no protocol...haha
    azwa telah di jemput oleh Pengarah program...dan...orang jemput makan....takkan menolak...
    sebenarnya pada malam yang sama...azwa juga sepatutnya pg ke Majlis Malam Anugerah KKTSN...
    majlis utk penghuni kolej kediaman Tun Syed Nasir...but...azwa tak pegi yg tuh...sbb takde baju...=P....die nak tema elegen...huhu...takperlah...walaupon dah bayar...tapi rasa berbaloi kowt tak pg dan datang ke majlis kkdk nie...hahaha....nak tau kenapa....
    sbb...
    kita ada macam2 makanan...yang hebat2 dan sedap2....
    seriously   memang hebat belaka...
    sangat meriah walaupon majlis kecil sahaja...
     ok..kembali ke majlis aprisiasi tadi...
    majlis tuh sangat meriah dengan makanan...terpamir wajah2 keriangan dan kekenyangan...hahaha
    apa yang kita ada malam tuh ialah...
    BBQ...
    kita ada...
    beef, lamb,udang,sotong,ayam,sosej,jagung....
    antara lain...ada mee hoon goreng, nasi goreng,salad,buah2an,muffin,kuih2 yang memacam.....
    hah!!...sangat banyak okey....kambing seekor kene pangang....hahaha
    memang hebat la...
    so...after makan....kita ada la sedikit aktiviti karaoke..then azwa sempatla sumbang satu lagu...memang sumbang la kan...hahahaha....
    but...time azwa nyanyi...silap pilih lagu....org nak lagu seroja by jamal abdillah...die bagi lagu seroja zaman tok kaduk...memang ngantuk la kan...hahahaha.....
    apa pown...semua ornag sangat seronok malam tuh...majlis dipenuhi dengan senda gurau dan tawa keriangan...hahah
    ...kpd K-Utech dan UTHM Holding.....next year buat la lagi ek....hahaha
    here have some candid for you.....hahaha





































    Friday, 2 March 2012

    jumaat yang indah~~.....

    Assalamualaikum dan salam sejahtera!...
    azwa harap semua berada dalam keadaan sihat wal'afiat!...

    hari nie jumaat merupakan hari yang sangat hebat buat azwa!...sebab banyak peristiwa berlaku pada hari nie...
    jumaat 2 march 2012 menyaksikan azwa berjaya menyelesaikan tugasan terakhir presentation untun technical communication 1...dengan tajuk yang azwa pilih 
    The construction Of Malaysian Skyscraper, Petronas Twin tower...
    huhuh...kene la dengan bidang azwa...civil engineering...
    habis semua maklumat kat wikipedia azwa korek...
    semua proposal syarikat pembinaan KLCC azwa tela'ah....
    akhirnya berjaya dibentangkan dengan penuh keyakinan...=D
    nnty azwa akan cerita pasal tajuk nie dengan lebih lanjut lg kemudian ek!...

    hari nie juga merupakan hari terakhir kuliah bagi semester 2 tahun 1 DAA...
    haha...minggu depan dah start study week!....so...make a lot preparation for the final!!...huhu..i'm nervous actually...

    dan yang lebih bermakna sekali....jumaat 2 mac 2012 merupakan Birthday my  Papa!!!...
    hahaha
    2 mac merupakan hari jadi ayah azwa....
    disebabkan azwa tak balik minggu nie...so....wish kat fone jer la...tuh pon ngan mama jer...sbb die busy ade meeting....haha...busy sungguh!!...
    .any way!!...
    Selamat Hari Lahir Buat Papa yang sangat disayangai,, semoga dipanjangkan umur dalam keadaan sihat sejahtera, di limpahkan rezeki buat papa n sentiasa happy selalu...walaupon dalam ketegasan!...huhuu...
    semoga pertambahan umur nie meningkat bersama dengan pertambahan diri dan rezeki! 
    insyaallah...=D
    anak mu,
    abg syafiq, =D

    hormat!!!.....hormat!!!...perdana!!...=P

    when he was small with my grandpa!..


    Thursday, 1 March 2012

    OUTING TO KLUANG!!!...hahah



    Assalamualaikum and salam sejahtera all of you....
    Today!...azwa is gonna share my time during have a release tension and release money time in Kluang
    hahaha....its was very rare coz have an outing during middle of week...in wenzday!..hehehehe...because i have no class on wenzday evening... that's UTHM style! 
    actually my friends wanna go to the Kluang because he want to find a something..i think a shirt ..and he invite me to join together with him...and i also bring my own friends .Hafiz Othman..(hotstuff bandar diraja..muar...=P)..hahaha...actually, my friend to let me to not so boring at there...haha..
    and azwa take this opportunity to spend my Voucher.....its already march....and the valid time will be and...so i have to spend as soon as possible...

    when we arrive at Kluang...its was heavily rain...and cold..make me sleepy...hakhakhak... 
    by then azwa have a shopping in Popular Book Store!..haha...after have a few time for shopping...at last...i just spend half of my voucher...only 1 hundred ringgit...i'm just bought a new calculator for my brother...and others thing like pen...file ...and one book...hhuhu...i don't like to buy a novel, and story book...coz  i will get bored very quickly....so i preferred to borrow...haha

    after bought something...its a lunch time...so my friends hafiz told me that's Pizza Hut have offered discount!..thats make me excited!...huh!..so we decide to have a lunch at pizza hut...and have a Pasta! with garlic bread!...huh..nyumm...nyumm...very delicious...haha..after we are full..ve go to Kluang Parade haha..i don't buy anything...and just have a look...and feel sleepy...also tired...then...we back to UTHM...

    here i hve something to say to my friend that drive the car..(ibrahim...aiem...)..if you drive a car with me...please don't do like that again...because..if can i want to have a graduation on next year!...lol...he drive a car such very dangerous !..lucky we are safe!...and i still alive!...huuhu...
    so here have some pic...ejoice!..

    very delicious!!....hahaha

    just finish your meal!!...=


    my time!!...

    i forced hafiz to finish his meal!..hahaha...=D

    gorged face....=P


    hah!!..




    manage to buy big apple doughnut!


    i still have 100 ringit of voucher....haha...don't know what im going to buy...

    thats all for now...thankyou...



    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...