Wednesday, 4 April 2012

Selamat Berhari-hari....


Assalamualaikum and hai semua....

sebenarnya hari nie azwa tak tau nak cakap ape....
cuma nak bg tau je la yang awal2 sem nie....duit kat Wallet macam tak lekat lah....
hahaha
nak tau kenapa....sbb kene beli modul pembelajaran...kertas itu..ini...bayar itu ini...program ntah pape kene pegi...haaa.....
dengan itu duit kat wallet tu mengalir keluar macam air terjun Victoria Zimbabwe...
untuk 3 hari pertama nie dah hampir habis hundred dah.,..pergh!!..kalo cm nie...akhir bulan...puasa sunat selalo lah kan..hahaha... k gak sebenarnya...kurus kan badan...haha....


dalam keadaan ekonomi yang malarat nie...kat kepala otak nie dah senarai dah memacam nak beli...nak shopping...hhaha....
baju banyak la seh semat2 kat kluang...hahaa....and rancang tahun  nie nak beli sampin songket baru....
hahaha


see....duit takde...barang banyak plak yg demand....haha...
manusia...biasalah derr....hehe...

hope everything is gonna be okay!...haha....

thats all for now...Assalam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...