Wednesday, 23 May 2012

Saya Sudah Bebas!!!.... tamatnya semester 3... ^_^


Assalamualaikum dan salam semua...

saya sudah bebas!!...bebas!!...bebas!!!..
hahahaha....da mcm Lawak ke derr plak...haha..
perasaan gembira yang membuak2...selepas habis paper final yg terakhir pagi tadi...akhirnya...Tamatlah sudah secara rasminya...Semester 3..atau semester pendek...
 lepas je kemas2 barang... sempat gak la azwa g port azwa... cm biase...tenangkan fikiran...



exam harini tesangatlah susah...tapi still boleh dijawab...rasa mcm nak jerit je kat dalam dewan tadi... haih~~
berakhirnya semester 3 maka brakhirnyalh kontrak azwa kat Kolej kediaman... it's mean... kene halau dari Kolej Kediaman!!...huhuhu...
dan dengan genbiranya melangkah masuk ke rumah sewa!!...yeah!!...rumah baru...
i must learn how to be independent!..(independent ape...semua org sediakan...hahaha)..
memandangkan azwa duduk ngan dak2 yang lebih tua dari azwa...semua umur 22 haha..azwa sorang je 19..heheh...so kira jadi adik la kat rumah nie...hehe...(adik la sangat kan...hahaha).. so semua dah tua2..azwa je yg muda lg..hehehe


nie lah rumah sewa azwa!..haha


dan after end of the exam... azwa dengan semangatnya memunggah barang2...packing dah nak pindah...hehe...
dan cuti pown bermula...
okehh...start bosan... tak tau nak wat ape kat rumah...mujurlah cuti cuma 2 minggu je..hahaha...then we start the new semester dengan MHS....sambut adik2 baru daftar!!..yeah!!..
kepada yang masuk UTHM... nantikan kemunculan Fasilitator azwa!!..hahaha...khas dari UTHM..=P

menghabiskan masa dengan berblogging dan on9 di rumah sewa sorang diri...adalah sangat menenangkan....idea mencurah2 nie..hehe...(okehh...simpan dulu idea2 tuh)...
sebenarnya...rasa seram plak duk kat rumah nie sesorang...hehehe..

ingat nak balik perlis...tapi tok azwa nak mai!!..yeah!!.. i have a favor!


okehh...cuti 2 minggu nie akan azwa manfaatkan dengan pelbagai aktiviti bersama rakan2 dan sahabat2...hahaha..apalagi...merayau!...haha...menghabiskan duit...
yang pasti aktiviti yg sihat....

oklah...salam dahulu dari saya..bye!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...